صندوق سرمایه‌گذاری توسعه ممتاز
شماره ثبت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ۱۰۷۶۲
شماره ثبت نزد مرجع ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری ۲۹۰۵۱
News
دسته بندی اخبار صندوق
عنوان خبر ارزش صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري به مرز 4000 ميليارد ریال رسيد
منبع -
مقدمه بر اساس آخرین گزارش مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار ، ارزش صندوق های سرمایه گذاری به مرز 4000 میلیارد ریال رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، کارشناس مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس گفت:  ارزش صندوق های سرمایه گذاری تا 19 خردادماه...
متن خبر

بر اساس آخرین گزارش مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار ، ارزش صندوق های سرمایه گذاری به مرز 4000 میلیارد ریال رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، کارشناس مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس گفت:  ارزش صندوق های سرمایه گذاری تا 19 خردادماه جاری به 3977 میلیارد ریال رسید که بیشترین ارزش صندوق ها در اختیار صندوق سرمایه گذاری یکم ایرانیان است. 

"ایمان مقدسیان" اظهار داشت : صندوق‌های سرمایه‌گذاری ممتاز و امین گلوبال نیز در رتبه های دوم و سوم بیشترین ارزش صندوق ها قرار دارند.

وی با بیان اینکه بازده متوسط بورس تهران در هفته منتهی به 19 خرداد ماه جاری منفی 89 صدم درصد بود، افزود : 16 صندوق سرمایه‌گذاری توانستند بازدهی بیش از بازار را به دست آورند.  

مقدسیان در مورد بيشترين بازدهي صندوق‌ها در یک ماه اخیر گفت: 13 صندوق سرمایه‌گذاری با بازدهی بیش از 29 صدم درصد توانستند بازدهی بالاتر از بازار کسب کنند. 

وي اضافه كرد: در بین 4 صندوق سرمایه‌گذاری در سهام با اندازه بزرگ، صندوق سرمایه‌گذاری مهر ایرانیان در ماه و هفته پیش بیشترین بازده‌ را به دست آورد.

مقدسیان خاطرنشان كرد: در دوره یک‌ساله منتهی به 19خرداد ماه جاری، صندوق سرمایه‌گذاری آگاه با 91‌درصد، بیشترین بازده را به خود اختصاص داد و صندوق‌های سرمایه‌گذاری پویا با 66 و سهم آشنا با 56‌درصد،
در مکان های بعدی ایستادند. 

وي به تعداد سرمايه‌گذاران صندوق‌ها اشاره كرد و گفت: سرمایه‌گذاران حقیقی بیش از 69‌درصد واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.  

کارشناس مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس گفت: سرمایه‌گذاران حقیقی در صندوق‌های سرمایه‌گذاری پارس، کارآفرین و نوین سامان بیشترین‌درصد تملک را در اختیار دارند.

پیوست