صندوق سرمایه‌گذاری توسعه ممتاز
شماره ثبت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ۱۰۷۶۲
شماره ثبت نزد مرجع ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری ۲۹۰۵۱
News
دسته بندی اخبار بورس و شاخص ها
عنوان خبر میزان تملک حقیقی ها درصندوق های سرمایه گذاری به 72 درصد رسید
منبع -
مقدمه     میزان تملک حقیقی ها در صندوق های سرمایه گذاری در پایان مهرماه امسال به 72 درصد رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، بر اساس گزارش مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار ،‌ سرمایه‌گذاران حقیقی در صندوق‌های سرم...
متن خبر
   

میزان تملک حقیقی ها در صندوق های سرمایه گذاری در پایان مهرماه امسال به 72 درصد رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، بر اساس گزارش مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار ،‌ سرمایه‌گذاران حقیقی در صندوق‌های سرمایه‌گذاری پارس، فیروزه و کارآفرین بیشترین درصد تملک را به خود اختصاص داده‌اند.

بازده متوسط بورس تهران در هفته منتهی به سی ام مهرماه سال 89 منفی 82/1 درصد بود که 14 صندوق سرمایه گذاری در سهام توانستند بازدهی بیش از بازار را کسب کنند.

بر اساس این گزارش،‌ در بین 4 صندوق سرمایه‌گذاری در سهام با اندازه بزرگ، صندوق سرمایه‌گذاری مهر ایرانیان در ماه پیش و صندوق سرمایه‌گذاری ممتاز در هفته قبل بیشترین بازدهی را به دست آوردند.

همچنین در دوره یک ساله منتهی به پایان مهرماه امسال، صندوق سرمایه گذاری بانک تجارت با 24/68 درصد بیشترین بازدهی را به خود اختصاص داد و صندوق های سرمایه گذاری پویا و آگاه به ترتیب با 64/67 و 81/65 درصد در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

ارزش صندوق های سرمایه گذاری در پایان مهرماه امسال به 6170 میلیارد ریال رسید که بیش از دو هزار و 388 میلیارد ریال از این مقدار متعلق به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام است.

بر اساس این گزارش، ‌بیشترین ارزش در بین صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام به ترتیب متعلق به صندوق های سرمایه‌گذاری یکم ایرانیان،‌ سرمایه‌گذاری مهر ایرانیان و ممتاز است.

پیوست